Barbie w Sieci
6 maja 2007, 16:13Od 1959 roku, czyli od momentu "narodzin", widzieliśmy już Barbie w niezliczonych wcieleniach. Zmieniały się one wraz z duchem czasu. Lalka raz wyglądała jak ikona mody, a raz jak rasowa feministka. Teraz użyczyła swojego imienia grze internetowej przeznaczonej dla dziewczynek.
Gra uczy Szekspira
1 maja 2007, 10:12Jeden z kanadyjskich uniwersytetów postanowił wykorzystać fakt, że dzieci lubią gry i spędzają całe godziny przed ekranem komputera. Jego pracownicy opracowali grę, której bohaterowie ścigają statkiem kosmicznym złodziei manuskryptu Szekspira.
Gra w programie antywirusowym
6 marca 2007, 15:32Firma ArcaBit, producent m.in. programu antywirusowego ArcaVir, postanowił umilić czas swoim klientom. Wraz z pakietem ArcaVir 2007 dla Windows zadebiutował nowy moduł – gra ArcaCoolka.
Komputery poradzą sobie z GO?
22 lutego 2007, 12:45Nie od dzisiaj wiadomo, że współczesne komputery potrafią wygrać partię szachów z najbardziej utytułowanymi arcymistrzami. Natomiast inna gra – GO – jest wciąż zbyt trudna dla maszyn.
ECS dla czterordzeniowych Inteli
21 lutego 2007, 13:07Elitegroup Computer System (ECS) rozpoczęło sprzedaż płyty głównej przeznaczonej dla czterordzeniowych procesorów Intela z rodziny Core 2. Urządzenie NF650iSLIT-A LGA775 ATX korzysta z chipsetu nForce 650i SLI.
Tańsza wersja sieciowego Killera
15 lutego 2007, 15:42Firma Bigfoot Networks, twórca karty KillerNIC, postanowiła stworzyć jej tańszą wersję. Killer K1 to, podobnie jak jej poprzedniczka, karta sieciowa stworzona z myślą o graczach.
Gry wideo korzystne dla wzroku
7 lutego 2007, 11:26Badania przeprowadzone przez naukowców z University of Rochester dowodzą, że gry FPS, czyli popularne "strzelaniny” w rodzaju Unreal Tournament, pozytywnie wpływają na przetwarzanie przez mózg sygnałów wizualnych.
Wirtualna ambasada
31 stycznia 2007, 11:20Szwecja będzie pierwszym krajem, który otworzy wirtualną ambasadę. Placówka dyplomatyczna powstanie w popularnej grze Second Life.
Kochanie, przecież jestem u Wojtka
29 stycznia 2007, 14:47W jaki sposób kobiety kojarzą "ten ton" z określonymi rzeczami i dlaczego będąc w klubie go-go trudno im wmówić, że gra się właśnie z kumplami w brydża? Nie wspominając o tym, że wszyscy (bez względu na płeć) potrafimy rozpoznać swojego partnera po głosie, nie widząc go.
Czekoladowe domino
24 stycznia 2007, 18:43Japońska firma Meiji Seika jest znanym producentem czekolady. Jakość jej słodyczy docenił wytwórca gier planszowych — Hanayama Toys. Kamienie do dwóch wersji polimina (odmiany domina) wykonano właśnie z wynalazku Azteków.
« poprzednia strona następna strona » … 26 27 28 29 30 31 32 33 34